"İyi bir okuyucunun muhakeme ve eleştirel düşünme becerileri gelişir. Okumanın ödülü büyüktür: İnsanın iyiyi kötüden, doğruyu yanlıştan, güzeli çirkinden, sahteyi gerçekten, anlamlıyı anlamsızdan ve değerli olanı değersiz olandan ayırma kabiliyetini güçlendirir." Salih C. Baydar/ Karar Gazetesi