sevgili günlüğüm nedense bu birkaç gündür yaptığım şeylerin beni mutlu etmediğini aksine daha çok yormaya yıprandığımı hissediyorum ve bundan dolayıdır ki bazı kararlar almam gerektiğini hissediyorum. Son zamanlarda kendime çok zaman ayırmadığımı fark ettim, kendimi dinlemeyi, kendimle konuşmayı bıraktığımı fark ettim ve en çok da hedeflediğim çok şeyi arka plana attığımı fark ettim. Ama bunları çok geç olmadan fark etmek de güzel . Kendime şimdilik kısa ve minnacık hedefler belirliyorum ; ilk olarak kitap okuma serüvenime devam edecem. Şimdilik kitap okuma hedefim 20 kitap , başlangıç için güzel . Ve hep hayalini kurduğum kitabı yazmak dileğiyle...
ikinci hedefim ise ingilizce dili eğitimime kaldığım yerden devam etmek , max 1 yıl sonra gelecek hedeflerim için kilit nokta olan bu ingilizce sorununu ortadan kaldırmış olacam. İnanıyorum bu yaramaz çocuğa eheheh...
üçüncü hedefimiz ise okuduğum bölümleri önemsemek ve olayın ciddiyetinin farkına varmak. Ortalamam rezalet durumda , bölümüm hakkında hiçbir şey bilmiyo olmam olayın ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor.
dördüncü hedef olarak ise keman kursuna gitmek ve hep hayalini kurduğum şeyi yapmak. Çok erteledim ama yeter artık bu son olsun.