Sadece hissettiklerimi söylemek istiyorum çok çok güzel bi kitap okuması keyifli ve akıcı zaten merak da ediyor insan devamını. Canım Nalan en çok sana üzüldüm en çok da seni sevdim. Tek nefeste okudum desem yeridir gerçekten çok güzel bi eser
Bazen hayat, ışıltılı sanat eserlerinin arasında nöbet tutan bir bekçinin dinginliği ve sadeliği gibiydi. Ama aynı zamanda mücadele etmek, büyümek ve yaratmak için verilen bir çabaydı.
Sanat, ekseriyetle dünyanın durmasını istediğimiz o anlara benziyordu. Bazen öyle güzel, öyle gerçek, öyle ihtişamlı ya da öyle hüzünlü bir şeyle karşılaşıyorduk ki onu öylece geçiştiremiyorduk.