melike

melike
@yulaa
...varoluş sorunları devasa ,her şeyin anlamıysa fani ve gereksiz geliyordu bana.
Sayfa 129
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizce oturmaktan daha korkunç bir şey yoktur. İnsanlar içimi görür gibi hissederim öyle zamanlarda; çıplakmışım gibi ya da daha beteri. Ruhsal çıplaklık gibi.
Sayfa 92
Edebiyat
Boşanma, kalıcı bir sakatlık olarak bile görülebilir neredeyse.
Sayfa 82
Edebiyat
saygı duyulmaz, saygı hak edilir.
"İnsan!" dedim. "İnsanlar bu kelimeye nasıl da gizemli bir anlam yüklediler! Sanki birinin insan olması saygı duyulması gereken bir şeymiş gibi! İnsanmış! Bu yalnızca biyolojik bir kavram; eğer farklı bir anlam yüklenmişse derhal buna bir son verilmeli."
Sayfa 81
Edebiyat
İnsan 'yapamıyorum' dediğinde 'yaşayamıyorum' der, 'ölemiyorum' değil; yapabilir insan; insan her zaman ölebilir çünkü o zaman istediği kişi olabilir...
Sayfa 50
Edebiyat