Sessizce oturmaktan daha korkunç bir şey yoktur. İnsanlar içimi görür gibi hissederim öyle zamanlarda; çıplakmışım gibi ya da daha beteri. Ruhsal çıplaklık gibi.
"İnsan!" dedim. "İnsanlar bu kelimeye nasıl da gizemli bir anlam yüklediler! Sanki birinin insan olması saygı duyulması gereken bir şeymiş gibi! İnsanmış! Bu yalnızca biyolojik bir kavram; eğer farklı bir anlam yüklenmişse derhal buna bir son verilmeli."
İnsan 'yapamıyorum' dediğinde 'yaşayamıyorum' der, 'ölemiyorum' değil; yapabilir insan; insan her zaman ölebilir çünkü o zaman istediği kişi olabilir...