Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba sevgili dostlar,
Kitabı bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım ve okurken çok keyif aldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Kitap okurken su gibi aktı adeta...
Normal insanlar gibi olmadığınızı düşünün, nadir görülen bir hastalık ile (kitapta bahsi geçen kişiler Alba olarak nitelendiriliyor.) dünyaya geldiğinizi düşünün. Yaşlanmıyorsunuz ya da bu sürecin çok ağır işlediğini düşünün. Normal insanlar otuz yaşında iken sizin dörtyüz yaşında olduğunuzu düşünün. Hayatta kalabilmek için sürekli kimlik değiştirdiğinizi , bunun yanı sıra hiç aşık olamayacağınızı , insanlara bağlanıp normal ilişkiler kuramayacağınızı düşünün. Öyle ki sheaksper ve daha bir çok önemli kişi ile aynı dönemde yaşayıp, günümüze kadar yaşayan birinden bahsediyoruz. Yaşadığı bu uzun zaman dilimi içinde acılarına, arayışlarına bir bir şahit oluyoruz.
Kitabın sayfalarını çevirirken kendime sürekli şu soruyu sordum;
Bu kadar acının hüküm sürdüğü dünyamızda uzun bir süre yaşasaydık nasıl hissederdik?
Mutlu olabilirmiydik ya da bu yaşama katlanabilir miydik?
Sözüm o ki kitabın sizde farklı hisler uyandıracağını , okumayı düşünenlerin bir an önce alıp okuması gerektiğini düşünüyorum. Keyifli okumalarınız olsun️
Artık hiçbir şey hissetmiyordum.Hiçbir şey hissetmemeye başladığımda acıya dair adete özlem duymaya başladım; acı çektiğinizde, en azından yaşadığınızı anlıyordunuz.