Çağlar boyunca trendler, modalar, akımlar gelir geçer.
Öyle bir devirdeyiz ki iyi olan her şeye düşman bir toplum haline geldi çoğunluk.
Birisine iyilik mi yaptın? Enayisin,
Birisini mi sevdin? Aptalsın,
İnançlı bir insan mısın? Cahilsin,
Azla yetinebiliyor musun? Vizyonsuzsun,
Ağırbaşlı mısın? Soğuk birisisin.
"Mediocrite partout"
Bu zamanda insan kalmak zor olabilir ama hakikatin ölçütü "çoğunluk böyle yapıyor" değildir.
İnsan nihayetinde bir karar vermeli..
Ben rüzgarda yaprak mı olacağım yoksa kök salmış ağaç mı?