İnsanların insan olarak kalmalarıydı senin en büyük dileğin. Bu dünyadan insanlar göçüp gider ama yaptıkları iyi şeyler kalır. Seni yıllar önce yitirdik. Kayıplar arasında saydılar seni.
"Bir insanın kaderi, dağdaki patika gibidir: Bazen çıkar, bazen iner, bazen de dibi görünmeyen bir uçurumun başına gelip durur. İnsan tek başına böyle bir yolda ilerleyemez, ama birleşenler, birbirine omuz verenler her engeli aşarlar..."