Eda

Eda

, bir kitap okudu
9/10
·96 syf.·
25 saatte okudu
·
2019 2. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam
Belki de... İnsan en büyük utancı... Kendine en yakın hissettiği kişilere karşı duyar.
İçinde tuttuğu gözyaşları, dışarı akan yaşlarından çok daha fazla can yakar.
Korku cezadan fenadır, çünkü ceza elle tutulur bir şeydir ve o dehşet verici belirsizlikle, o korkunç ve sonsuz gerginlikle kıyaslandığında çok daha ağırdır.
Kefareti, geçen zamanla ödenmiş bir kabahat gerçekten cezalandırılmalı mıydı ?
Reklam