Yolda yürüyorum, hava bana göre güzel; Güneş tepede, rüzgar tenimi okşuyor, kuşlar, çiçekler cıvıl cıvıl... Açık konuşayım bunları fark etmiyorum. Tepede bir kız balkondan dökülen saçlarını bırakıyor yeleğimin üstüne birkaç saç teli düşüyor. Eve giderken düşünüyorum eve gittiğim de hanımım soracak " Kimin bu saçlar ? Neredeydin? Kiminleydin? " Sonra diyeceğim ki " Hava sıcak, Güneş tepede, rüzgar, kuşlar..." diyecekken sözümü kesecek : BANANE TEPE GÜNEŞ RÜZGAR NEREDEYDİN KİMİNLEYDİN !? anlatsam inanır mıydı ben bile bunları fark edememişken...
"Niçin anlatmadın? Niçin hâlâ söylemiyorsun? Aylardan beri benden sakladığın şeyler var... Beni kendinden uzaklaştırmak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun... Söylesene bugün ne oldu? "