Konusu işleyişi olsun çok güzel ve akıcı ilerleyen bir kitap açıkçası zorlukların insanı ne kadar dibe çekebileceğinin berbatlığı ve acısı bir de o zorluklarla başa çıkarak ne kadar daha da yükselebileceğini anlatan bir kitap her şeyden önce kendini sevmeni bilmeni anlatan bir kitap olmuş özet geçmek istersem papaz kızımız var kendisi öğretmen ailesi bi kasabada yaşıyor ve kasabanın zengileri kız evli eşi doktor o yüzden başka bir yerde yaşıyor fakat kızın çocuğu olmuyor falan 15 yıllık bi ilişki sonunda depresyona giriyor ve kocası onu aldatıyor ayrılma kararı alıyorlar boşanma sürecinde de yaz tatiline denk geliyor kız da kasabaya geri dönüyor ve orda kasabanın yüz karasıyla tanışıyor sonra olaylar olaylar çünkü sonrası spolier olur bu arada kız 30 erkek 24 yaş yani küçük erkek büyük kadın ilişkisi ama pek farkettirmiyor yaşı kitap iyi okumalar
Genel olarak güzel beğendim hiç sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu bir prens ile krallığın kahinin arasında ki aşk prensimiz lanetli ve bir gelin bulması gerekiyor laneti kaldırmak için bunun üzerine olaylar gelişiyor akıcı ve anlaşılır yazılmış bi kitap okurken yormaz devamı var fakat henüz çıkmadı çıkarsa okurum iyi okumalar