Duygularımızı içimize gömdüğümüz zaman, onlar da bedende bir yere gitmek zorunda kalıyorlar. Bir ömür boyu her şeyi içimize gömersek, önünde sonunda bedenimizdeki bir yerlerden çıkacaklardır.
Yıllar boyunca yaptığım bireysel danışmanlıklar, yüzlerce atölye çalışmaları ve yurt çapında ve tüm dünyada devam ettirdiğim yoğun eğitim programları sırasında, her sorunu iyileştiren sadece tek bir şeyin olduğunu keşfettim: kendini sevmek.