Bazen haksızlığa uğrarız ama kendimize haksızlık etmeyecek kadar güçlü olmalıyız. Başkalarıyla ilgilenmek ve onları kandırmamak, insanların sevgisini kazanmanın iyi bi yoludur.
İnsan güzel ahlâkı sayesinde çok ibâdet eden biri olmasa da, cennetin ulvi mertebelerine ulaşır. Buna mukabil çok ibâdet eden biri de kötü ahlâkı sebebiyle cehennemin en altında yuvarlanabilir.
Eğer bir yere varmak istiyorsan, başka birinden biraz yardım ya da öğüt alsan bile, işin kendisi senden gelmeli. Başkasının sırtına binip yola çıkabilirsin, fakat sonunda kendi yolunu bulmalısın.