" Siz benden daha iyi bilirsiniz Başkomserim, bu dünya acımasız bir yer, insanlar içinde köpekler için de, sesinizi çıkarmadınız mı alırlar ekmeğinizi elinizden . "
Bir insanın yerine ötekini kolayca koyamazsın. Çok kıymet verdiğin birileri hayatından koparılınca, onun acısını, sancısını, yasını yeterince tutmadan başka birine sarılamazsın. Bu, hem kaybettiğin insana hen de kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur.