ZN

Annenin düşüncesiydi bu; insan eninde sonunda her şeye alışır, diye tekrarlar dururdu sık sık.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bunun benim suçum olmadığını söylemek istedim ama vazgeçtim çünkü bunu daha önce patrona söylediğimi anımsadım. Zaten bir anlamıda yoktu bunun. Ne de olsa insan her zaman biraz suçludur.

ZN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·110 syf.·
2020 3. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma

ZN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
2020 2. kitabı
Jack London
7.9/10 · 43,3bin okunma
Bazen kaybolduğumu hissediyorum. İnancım sarsılıyor. Doğruluğundan emin olduğum düşüncelerin hayat karşısında paramparça olduğunu görmek çok yıpratıcı. Karanlığın ortasında buluyorum kendimi. Doğru neydi, yanlış neredeydi, hakikat hangisiydi, bilemiyorum.