Senelerim böyle geçti.Bütün o süre boyunca kabuğumu kırmayı beklediğimi söylemek isterdim ama korkarım zamanın sonuna dek bütün o kör acılardan başka bir şey olmayacağına inanarak akıntıya sürüklenip durdum.
''Kimi zaman insanda ''Hayvanca'' bir zalimlik olduğuna dem vurulur. Hayvanlara yapılan korkunç bir haksızlıktır, bir hakarettir bu. Böylesine ustalıklı, böylesine sanatsal bir zalimlik sadece insanda olur.''