... maksadım asla kendimi haklı göstermeye çalışmak değil. Bu şekilde kendini temize çıkarma yolunun tecrübesiz kişilere mahsus olduğunu çoktan biliyorum ve bu basit ve kolay yola başvurmayı bırakalı çok oldu.
Kimseden nefret etmiyordum, fakat pek az kişi bana ilginç geliyordu; halbuki kayıtsızlık insanları kırar. Şüphesiz bunu kötü niyetlilik ve gayrıtabiilik sayarlar, kendilerinin can sıkıcı olduklarına inanmazlar bile.