Zafer

ANKARA'NIN BİR KİTAP KULÜBÜ VAR VE SENİ DE BEKLİYOR!
Merhaba. Ankara'da yaşıyoruz. Kimimiz öğrenci, kimimiz meslek sahibiyiz. Kitap okumak, hayatımızın merkezî bir yerinde bulunuyor. Biliyoruz, okumak yalnızlık gerektiren bir eylem; ama kitaplarda okuyup altını çizdiklerimizi kafa dengi insanlarla paylaşmanın daha zevkli ve ufuk açıcı olduğunu keşfettik. Bu sebeple 2019'dan beri, her ay bir Pazar günü, Kızılay'ın çok hoş bir mekânında bir araya geliyor, okuduğumuz aynı kitap (edebiyat veya araştırma) hakkında tartışıyoruz. Tartışmalarımız öğretici olduğu kadar eğlenceli de oluyor; felsefe, kültür, sinema, sanat ve diğer sahalara uzanıyor. Aramızda yer almak bilgili olmayı gerektirmiyor; ilgili olmak yeterli. Hatta toplantılara katılmak için, oylayarak seçtiğimiz o ay'a mahsus kitabı okumuş olmanız bile lüzumlu değil. Yine de okursanız ne âlâ... Toplantıda ele aldığımız kitap hakkında söyleyecek sözlerimiz, savunacak iddialarımız bitince ise, farklı çevrelerden gelen seviyeli ve samimi insanlar olarak birbirimizi daha yakından tanıyor, arkadaşlıklar kuruyoruz. Toplantı duyuruları için bu ve aşağıda bağlantıları verilen diğer sosyal medya hesaplarımızı kullanıyoruz. Zamanınızı kıymetli kılmak için daha iyi bir işiniz yoksa, seni ve arkadaşlarını da bekleriz. twitter.com/ankara_kitap?t=... instagram.com/ankarakizilayki... ANKARA KIZILAY KİTAP KULÜBÜ
Felsefe-Düşünce
Bir Garip Jedi isimli okura yanıt verildi
Zafer
O grup dağıldı maalesef. Ben şu grupta devam ediyorum instagram.com/ankara_kitap_do... Ankara kitap kulüpleri bakımından bereketlidir. İrili ufaklı pek çok alternatif de var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dinin yardımı olmadan ahlaki hayatı başarıyla sürdüren bir toplumun, zamanımızdan önce tarihte önemli bir örneği yok.
Zafer
Bireyselde başka, toplumsalda başka demek
Serbest Fırka'nın Olaylı İzmir Mitingi
Kurtuluşundan yedi yıl sonra... Kurtarıcılarına karşı çıksın! Nasıl olur bu iş, aklım hiç ermedi.
Zafer
tr.wikipedia.org/wiki/Serbest_Cu...
Aferistler*
Başvekil İsmet Paşa ve arkadaşları aferizme karşı mücadele ediyorlardı. Başvekil, ‘Bir iş ki, kimse yapmaz, devlet yapar, bunu anlıyorum. Bu iş ki, hususi bir teşebbüs yapar, bunu da anlıyorum. Fakat devletin nüfuzunu kullanarak şahıslar veya bankalar yapar, bunu anlamıyorum. Ben devletçilik denen şeyi anlarım, fakat dolapçılığı anlamam,’ diyordu.
Zafer
tr.wikipedia.org/wiki/Aferistler Vay arkadaş, nelerle mücadele edilmiş... Biz de sanıyoruz ki savaş bitti, kavga bitti...