İmkânsızlık ne garip bir kekime. "Sevmeye İmkânım yoktu," demeyiz hiç oysa. "İmkânlar el vermedi, okuyamadım, gidemedim," filan dediğinde biri, kulağa yakın geliyor ama "İmkânlar el vermedi, sevemedik birbirimizi," cümlesi ne akla yatıyor be kalbe...