Zahir Sevim

Zahir Sevim
@zahirsevim
Hemşirelik
Ankara Üniversitesi
18 Nisan
15 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Geçmiş aslında geçmezmiş efendim, Hep bir köşede yerinden çıkmak için geceyi beklermiş. Oğuz Atay
Edebiyat
Reklam
Ülkemizi sevmiyoruz,kaçıp gitmek istiyoruz.Kötü yöneticiler, aydınlar halkla ilişki kurmasını becerebildiği halde , biz halkı sevmediğimiz için kendimizi ülkemizde istenmeyen misafir gibi hissediyoruz.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Edebiyat

Zahir Sevim

, bir kitap okudu
10/10
·302 syf.·
2023 6. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 7,3bin okunma
Doğru söze ne denir ki
İnsanlarımız , bu kötü yaşantıyı dile getirmenin 'muhalefet yapmak ' olduğunu sanıyolar.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat
Hep beklemiş cennete girmeyi. Adam, bir cennet gibi görünüyor ilk zamanlar ona...
Sayfa 8·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam