Şu Türkiye'nin ruhu için yapacak ne kadar çok işim var
Günlük sıkıntı ve öfkelerle ge­çiyor hayat. Otomobilin tamiri, para hesabı, neden yazdıklarımı an­lamıyorlar, neden çevrede kimse yok vs. Belki de anlaşılacak,önemsenecek bir şey yazmadım, yapmadım. Sadece yazı hayatı de­nilen çamura bulaştım, yeni öfkeler edindim o kadar. Beni akıl yazarı bulanlar var, öyle olsaydım hep yazacak hir şeyler bulurdum. Oyunları seyrediyorum, kitaplara göz atıyorum - bizim yazarların kitapları. Öyle şeyler yapabilirim gibi geliyor. Biraz düşün, bir ko­nu - karakterler filan. Böylesi içimden gelmiyor. Sıradan biri olarak yazarlığı sürdürmek mümkün, istemiyorum. Şu Türkiye'nin ruhu için yapacak ne kadar çok işim var. Eski yazı öğrenmek bile var.
Alıntı