Ve masalın sonunda aynen şunlar yazıyordu.
"Biri vardı ama biri yoktu. Biri ölüme gitti diğeri hiçliğe. Biri sustu sonsuzlukta diğeri veryansın etti ona kalan yalnızlıkta. Şimdi kalan darmadağın, giden hisli , giden kırgın ve giden dönmeyecek kadar küskün..."
"Beni anlamaya çalışma anlaşılmazım.
Beni çözmekle uğraşma sadece izle
Ben tüm dengeleri tek tek bozarken sen arkamda durarak seyircim ol. Hayır olmazda, yinede olursa küçük bi ihtimal yorgun düşüp tökezlersem beni tutmak için tam arkamda olduğunu bilmeliyim."