Sessiz sedasız, açardın gecelerde
Kimse bilemez, göremez kuytularda
Sonsuz ve dipsiz, sevdalarda duygularda
Sakin, kimsesiz ve sahipsiz uykularımda
Şimdi artık, seni koklar yalnızlığım
Seni arar, seni sorar sevda çiçeğim..
"Konuşmamak ne iyi, bir bilsen. İnsan elbette konuşmak istiyor; dert yanmak, haklı çıkmak istiyor. Fakat kelimeler insana ihanet ediyor, insan kendine ihanet ediyor. Kendinden nefret ediyor..."