kimse bizi görmüyor diyerek başımızı önümüze eğmeyi bırakmamızın etrafımızda bakıp dünyayı izlememizin vakti gelmedi mi? kimse bizi görmüyorsa bile aynaya bakarak görebilirdik kendimizi, görmedik yapmadık . Çok kez dibe battık , biliyorum . Çok yenildik , yanıldık , yıkıldı , ve yıldırdık biliyorum . Tırmanmaya çalıştıkça düşürüldük, o dağın üzerinden yere , defalarca kafa üstü düştük gökyüzünden dünyaya ama hiçbir zaman dünyada hissetmedik . oysa gök yüzü de dünyaya dahildi... bilemedik Hiçbir zaman buraya ait , hep yabancı hissetik kendi hayatımızda . Bu dünyanın hiç bir yerinde evimizdeymişiz gibi hissetmedik . Çünkü biz kendimize yabancıydık aslında , kendi kendimizin evi olmalıyken kendi bedenimize birer misafir olmaktan öteye gidemedik . Hep bir gece daha kalıp gidicekmişiz gibi davrandık bedenlerimize . Bir ayağımız evimizdeyken ; bir ayağımız hep kapının dışındaydı . Gitmeye o kadar hazırdık ki hiç bir yer evimiz olmadı . Çünkü insan kalmaya karar verdiği eve ayakkabılarla girmezdi .ARTIK AYAKKABILARIMIZI ÇIKARMAMIZIN VE EVİMİZE GİRMEMİZİN VAKTİ GELMEDİ Mİ ?