'KİBRİT ÇÖPÜ MEZARLIĞI ' , ÖLÜME FISILDAYAN ADAM ın devamıdır . öncelikle kitabın kapağı aşşırı hoşuma gitti ve kitabın sonu aslında ortasında olması harika. kitabın sonu 3.bi kitabın geleceğine işaret olabilir çünkü sonu çok belirsiz o yüzden ÖFA nın 3. sünü 4 gözle bekliyoruz ^^
'ÖLÜME FISILDAYAN ADAM ' öncelikle kitap gerçekten güzel bir kitap içerik olarak +18 yerleri var ama onun harici gerçekten harika bi kitap. bu kitapı okurken bi habere rasladım bu kitabı okuyan genç bi arkadaşımız intahar etmiş eski bi haber olduğu için çok fazla umursamadım ama kendimce kendim için endişelendim yani önerim şudur ki: KİTAPLARDAKİ DÜNYAYI GERÇEK YAŞANTINIZLA KARIŞTIRMAYIN bu sağdece bi tavsiye bu kadar ^^