Bir kedi gibi dolaşmıştım yıllarca masaların,sandalyelerin altında.Orhan beni sevsin,kucağına alsın diye beklemiştim.O kadar uzun süre beklemiştim ki beklemek yaşamın kendisine dönüşmüştü.
Bütün yaşamımı birilerinin yanında durarak geçirmiştim.Birilerinin bana açtığı boşluklara sığınmış ,taşmamış, yükselmemiş bile ama kurumamışta orada eski bir göl gibi durup beklemiştim.