- Âişe - Evladı olmadı.
- Meryem - Hayatı boyunca bir eşe yaslanmadı
- Asiye - Firavun'la, yani en zor eşle sınandı.
- Hatice -Kalbinin huzurunu, eşini kırk yaşında buldu.
- Fâtıma - Maddî imkânı az ama değeri büyük bir hayat sürdü.
Hiçbirinin yolu "kusursuz" değildi.
Hiçbirinin hayatı eksiksiz değildi.
Ama hepsi, inançları ve sabırlarıyla en yüce kadınlar arasında anıldı.
Demek ki geç kalmak, yalnız olmak, maddî zorluk yaşamak ya da yanlış insanların içinde kalmak; değerin eksik olduğu anlamına gelmez.
Herkesin vakti başka, herkesin sınavı başka. Doğru insan, doğru zaman ve doğru kapı; bazen sabrın arkasında saklıdır. Eksik sandığın yer, belki de seni yücelten yerindir.
Arkadaşlar siz kar yağdığında ne yapıyorsunuz tam olarak? Dışarıda ordan oraya koşmaktan eve kapatacaklar artık beni :))
Şehrime kar yağıyor da tekrar elhamdülillahhh 🙂↔️
Bir yaş daha değil, bir şükür daha...
Dünya fanî, ömür ise emanet.
Rabbim; gönlümü sabırla,yolumu hayırla doldur. Geçen her yılı affa, gelen her günü hayra vesile eyle...