Herkes tarafından sevilen insanda bir sorun vardır. Sevilmek için çabalarken kendini, kişiliğini unutur o insan. Kusursuz olmaya çabalamak en büyük kusurdur bence. Merhaba bana yanlış yapanlar. Ben sayenizde ben oldum.
Kim olduğunu bilmeyen insanların başka birisi olmaya çalışmaları çok garip. Şu an kim olduklarını dahi bilmiyorlar! Kendi varlıklarıyla tanışmamışlar ama bir şey olma hedefleri var.Bir şey olmaya çalışmak ruhun hastalığıdır.Sen varlıksın.Ve varlığını keşfetmek hayatın başlangıcıdır. O zaman, her an yeni bir keşiftir, her an yeni bir keyiftir.