Filmi izlemedim ama yazarın Gösteri Peygamberi kitabını okuduktan sonra Dövüş Kulübü'nün de iyi olacağını düşünüyordum. Ancak beklentimin aşağısında olduğunu söyleyebilirim. Okurken baya sıkıldım ve bana karmaşık geldi. Yazar, vermek istediği mesajı iyi bir şekilde geçirememişti.
Bu bir kitabı ortaokulda ya da lisede okusaydım belki daha çok etkilenirdim. Ancak artık "tüketim çılgınlığının insanı getirdiği nokta" beni çok da etkilemiyor.