Zehra Balçık

Zehra Balçık
@zehrablck
Okumakla yetinmeyip kitabın o büyülü dünyasında yaşamayı seven bir insan. Genç bir okur.
Arkadaşına kardeşim deme hiçbir zaman, Dersen, ona kötü davranamazsın artık. Ve güzel konuşayım derken yalan söyleme. Kardeş dediğin kötü söyler, kötülük ederse, Öcünü, iki katını, almalısın ondan. Sonradan dostluk kurmak isterse seninle, Af dilemeye kalkarsa, kabul et. Demek zavallı bir insanmış Dostlarını bir orada bir burada seçen. Açık davran, yüzün yüreğinin aynası olsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölçülü ol, neyi ne zaman yapacağını bil.
Seni seveni çağır sofrana,sevmeyeni değil. Çağırdığın daha çok komşuların olsun. Köyde başına bir şey gelecek olsa, Komşuların hemen yardımına koşar, Uzaktaki dostlarsa zor gelir. Komşunun kötüsü beladır, iyisi bir hazine; Ne mutlu iyi bir komşusu olana.
Çalışmak değil, çalışmamaktır ayıp olan.

Zehra Balçık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2025 21. kitabı
Canan Tan
6.8/10 · 994 okunma