zehra

zehra
@zehradmir_
"Orhan Veli'nin çok sevdiğim bir şiiri var. "Her şey birdenbire oldu" diye seslenir, 1950 senesinde yitirdiğimiz şair. "Birdenbire vurdu gün ışığı yere. Gökyüzü birdenbire oldu. Mavi birdenbire." Bir soluk mola verir okuruna, devam eder ardından. : "Her şey birdenbire oldu. Birdenbire tütmeye başladı duman topraktan. Filiz birdenbire oldu, tomurcuk birdenbire. Yemiş birdenbire oldu." Aşkı ve aşkın kestirilemezliğini, öngörülemezliğini, aniliğini anlatır. Zaman mefhumunun beyhudeliğini de. Müthiştir bu dizeler, üstadın nice seslenişi gibi. " Elif Şafak
Edebiyat