zehra

Reklam
Yu Hua - Yaşamak Ben bu kitabı uzun süre aşamamm. Oğlunun ölüm satırlarını okurken sanki yaşadığımı hissettim. Ve o an duyduğum hüznü anlatamam. Ölüm denilen bir gerçek var, en sevdiklerini kaybetmek denilen bir şey var. 🥺 Bunu bana hatırlattığın için teşekkür ederim 💔 Bir kitabı okurken ağlamayalı çok uzun zaman olmuştu. Gözyaşlarının bir anda döküldüğü anı asla unutmayacağım.💐
Rabia isimli okura yanıt verildi
zehra
Beni de uzun zamandır ağlatan bir kitap olmamıştı 😢