Adresin değil,sadece ayak izlerin olsun bu dünyada.Yerleşme,kök salma ,oldum ya da buldum sanma. Hiçbir gettoya, kolektif kimliğe, cemaate, cemiyete, aşirete ait olma. Hepsi yanıltır, şaşırtır. Sen yalnız ol. Bir başına. Varmak değil, gitmek. Sadece gitmek…
Önce kendine aşık olacaksın.Bu da ancak kendini gerçekleştirebilmekle mümkün.Gerçeğini dünyaya sunabilmekle.Kendine aşık olacaksın ki,nasıl bir değeri ortaya koyduğunu bilecek ve o değeri ona vereni seçebileceksin.Seni sen gibi sevenle birleşecek,ona benzersiz seni sunacaksın.İşte böyle kendini olduğu gibi tümüyle kabul edip sevebildiğinde,karşındakinin de olmasına izin vereceksin.Kendini gerçekleştirmesine.Nasıl olmak isterse.Aşk ancak böyle yaşanabilir.Bundan gayrısı ancak eksiklik ,ihtiyaç ve yoksunluk dolu bir trajedi olabilir.