İnsan ne kadar dibe batarsa, oradan çıkması da o kadar mutluluk verir.
Dünyadan ümidini kesmiş, kendine ve çevresine yapmacık davranan bi insanın, beklenmedik bir zamanda nasıl hayatının değiştiğini anlatıyor. Kendini anlamlandırmanın önemini kavratmaya çalışıyor.
Karakterle bütünleştiğimi hissettiren bir kitaptı. Ara ara okunmalı.