📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yalnızdım; çünkü sen vardın!"
İşte tüm hikayemi özetlemişti bu söz." Yalnızım; çünkü sen varsın..."diye tekrarladım içimden. Yalnızım çünkü bunca zaman yerine kimseyi koyamadım. Yalnızım çünkü canım yanar diye kimsenin yaklaşmasına izin vermedim.
Aldığın ilk yaradan, ilk kayıptan, ilk acıdan sonra biliyorsundur artık güçlü olmanın gerekliliğini, denize düşenin değil çıkamayanın boğulduğunu. Çırpınırken tutunduğun her elin seni kurtarmak için uzatılmadığını...