Nasıl bir kitap ya …
Başta dedim ki bu Ahmet nasıl bir adam sıktı da beni başta fakat daha sonra şok üstüne şok yaşadım nefesimi tuttuğum bir çok yer oldu sayfaları nasıl okudum hatırlamıyorum. Roman evet ama gerilim mi psikoloji mi inanın tartışılır kalemine sağlık
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Elhamdülillah :)
İyiki okumuşum dediğim bir kitap oldu , her anlamda bilinçlendim Allah razı olsun. Anne olunca bir de o zihniyetle okuyunca bana daha fazla şey katacak Allah’ın izniyle
Okuyun not alın içselleştirin kitap tek kelimeyle mükemmel İdrak kitabını da nasip olursa okuyacağım .