Kendine iyi davranmak, kendini merkeze almak, bencillik ya da narsisizm değil. Her şeye hakkın olduğunu ya da hayatındaki olumsuzluklar için sorumluluk almadan kaçmanı da önermiyor. Sadece kendine hakkın oldugu şekilde, adaletli ve insancıl davranman gerektigini söylüyor.