Bir kısmını kendi çalışmalarımın oluşturduğu bazı araştırmalar kederin sonlu olduğunu ve bir yıllık süreci (dört mevsimi, doğum günlerini, ölüm yıldönümlerini, tatilleri, on iki ayın tamamını) anlattığımız zaman acımızın azalacağını söylüyor, biliyorum. Yıllık döngüyü iki kez yaşadıktan sonra neredeyse hepimiz hayata yeniden katılacağız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi hayatımı sonlandırmak hastalarının çabalarına, ortak çabalarımıza büyük ihanet olurdu. Acılarını ve sıkıntılarını atlatmalarına yardım etmişken, kendim aynı duruma düşünce yan çiziyordum. Hayır bunu yapamam. Hastalarıma yardım etmek benim hayatımın özünü oluşturuyor ve bu, kutsallığını asla çiğneyemeyeceğim bir şey.