"Berlin de yalnızsınız değil mi?" dedi.
-Ne gibi?..
-Yani yalnız işte, kimsesiz,.. Ruhen yalnız.. Nasıl söyleyeyim.. Öyle bir haliniz var ki..
-anlıyorum, anlıyorum, tamamen yalnızım.. Ama berlinde değil bütün dünyada yalnızım. Küçükten beri...
-Ben de yalnızım dedi. Bu sefer benim ellerimi kendi avuçlarının içine alarak. "Boğulacak kadar yalnızım... Diye devam etti.. Hasta bir köpek kadar yalnız.... Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali