Bütün pencerelerde bekleyen benim, ve o çalmayan bütün telefonlarda aylardır konuşanda.
Kabul.
Birkez yolda karşılaşalım onunlada avunacağım..
Adımı sesinden duymaktan vazgectim,
sesini duysam susacağım.
Yel esiyor.. ama değirmen dönmüyor.
Kuraklık bu, adın ekmeğe dönmüyor...
...Gönülden gönüle pencere vardır. İki insan birbirine gönülden bağlanınca, artık onlar birbirinden ayrı değillerdir. Bedenleri birbirinden uzak düşse de gönülleri beraberdir.