zephyra

zephyra
@zephyra
elf ubi ventus, ibi libertas. ventus sum, nec teneor.
8/10
·400 syf.·
2025 6. kitabı
Hayırlı akşamlar dilerim. Öncelikle kitap konu bakımından o kadar sürükleyici ve yeterliydi ki benim için hiç sıkılmadan, keyif alarak bitirmiş bulunmaktayım. Düştüm bir asker batağına diyebilirim ama bu bildiğimiz askerlerden değil MİR ASLAN TÜRKOĞLU okurken bile hayran olarak okuyorsunuz, kendinden emin ne istediğini bilen karakteri ve duruşu o kadar yeterliydi ki benim için. Karakterleri o kadar güzel nakış nakış işlemiş ki birbirleri ile olan ilişkileri bile beni cezbetti her şey olması gerektiği gibiydi. Yazarımızın ilk okuduğum kitabıdır ve kalemini çık beğendim. Gereksiz hiç bir detayı vermemiş ve her şeyi tam tadında olması gerektiği gibi işlemiş. Diğer çıkacak serilerini de heyecanla bekliyorum. Devamını merakla bekliyorum. Çok severek , içim kıpır kıpır olarak okudum ve her detayı aralarındaki diyalogları hep yüzümü gülümseterek okumama neden oldu.
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma
zephyra isimli okura yanıt verildi
zephyra
Ramazanburcu teşekkür ederim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
8/10
·400 syf.·
2025 6. kitabı
Hayırlı akşamlar dilerim. Öncelikle kitap konu bakımından o kadar sürükleyici ve yeterliydi ki benim için hiç sıkılmadan, keyif alarak bitirmiş bulunmaktayım. Düştüm bir asker batağına diyebilirim ama bu bildiğimiz askerlerden değil MİR ASLAN TÜRKOĞLU okurken bile hayran olarak okuyorsunuz, kendinden emin ne istediğini bilen karakteri ve duruşu o kadar yeterliydi ki benim için. Karakterleri o kadar güzel nakış nakış işlemiş ki birbirleri ile olan ilişkileri bile beni cezbetti her şey olması gerektiği gibiydi. Yazarımızın ilk okuduğum kitabıdır ve kalemini çık beğendim. Gereksiz hiç bir detayı vermemiş ve her şeyi tam tadında olması gerektiği gibi işlemiş. Diğer çıkacak serilerini de heyecanla bekliyorum. Devamını merakla bekliyorum. Çok severek , içim kıpır kıpır olarak okudum ve her detayı aralarındaki diyalogları hep yüzümü gülümseterek okumama neden oldu.
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma
zephyra
smut var mı? serinin diğer kitaplarında veya bu kitapta
Mir Kitap Yorumu
10/10
·400 syf.··
2025 1. kitabı
Mir - Hümeyra 10/10 Herkese selamlar, sizlere yeni bir kitap yorumu ile geldimmm. Kitabımız Mir. Öncelikle Mir’in bir askeri kurgu olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Askeri olaylar çok ön planda olmasa da olaylar askeri olaylar sayesinde başlıyor. Tabii belki de çocukluk da diyebiliriz. Eğer beni bir süredir takip ediyorsanız askeri kurgu sevmediğimi bilirsiniz. Lakin ben bu kitaba eridim bittim. O kadar güzel duygular yaşattı ki bana. İyi ki okumuşum iyi ki… Kitabı sevememin en büyük etkenlerinden biri ise yazım diliydi kesinlikle. Hümeyra’nın öyle sağlam öyle etkili bir dili var ki. Duyguları ciddi anlamda iyi geçiriyor. Kesinlikle başka kitaplarını da okuyacağım. Bir diğer husus da kitabın dolu dizgin ilerlemesi. Kitapta kesintisiz olarak bir şeyler yaşanıyor hem yazarın dili hem de olayların doluluğu sayesinde kitap sizi asla ve asla sıkmıyor. Çok iyi hatırlıyorum kitabımız çıktığında “Erkek karakterim ağzından anlatılan askeri kurgu” adı altında çok konuşulmuştu. Ki bence hak ediyor. Bu konu hakkında tamamen erkek karakterin ağzından olmasa da erkek karakterin ağzından çok fazla bölüm okuduğumuzu söyleyebilirim. Tabii mutlaka her şey mutlu mutlu gidemezdi. Kitabımızın ortasında birden çıkıveren Asude. Spoiler olmaması adına bir şey demiyorum ama okuyanlar anladı. Kitabımızın sonuna geldiğimizde Şifa ve Mir’in bulundukları yer, geçirdikleri vakit benim için çok iç ısıtıcıydı. Sonunda da büyük bir duygu karmaşası vardı. Genel olarak daha önceden okuyan kişilerle konulunca bu duygu karmaşası içinde kaybolduk bence okurken hepimiz. Çok küçüklükte yaşadıkları da birbirlerini bu kadar yakınmışcasına görmelerini açıklıyor. Benim için harika bir okuma deneyimiydi. Devamını merakla bekliyorum. Görüşmek üzere… Mir 1 Hümeyra
Mir 1Hümeyra · Guardian Yayınları · 2024430 okunma
zephyra
smut var mı? serinin diğer kitaplarında veya bu kitapta
8/10
·608 syf.··
2025 49. kitabı
Offf Carissa yine döktürmüşsün be kadın. Eline, yüreğine, kaleminin özgünlüğüne, akıcılığına ve hayal dünyanın çeşitliliğindeki zenginliğe sağlık, bayıldım fena bayıldım. Tisaanah a bayıldım, tam bir badassti. Başına ne gelirse gelsin asla yılmadı, yıkılmadı. Karakter gelişimi ve tarzı efsane sayılabilecek kıvamdaydı. Ahhh kalbim, Max e ise deli aşırı bayıldım, tam bana göre olan alaycı şapşal bir zekiliğe sahip komikliği vardı. Çok güldürdü beni ama hikayesinin dramıyla da çok üzdü tabi. Yavaşça ilerleyip, ilmek ilmek işlensede bu ikilinin aşklarına da bayıldım, çok tatlıydılar. Yan karakterin çoğuna da bayıldım ki umarım serinin devamında onları daha da yakından tanırız. Yorumumdaki rahatsız edici seviyedeki "bayıldım" kelimesinin çokluğundan da anlaşılacağı üzere kitabı çok sevdim, fena sevdim, baya sevdim. Hemen heyecanla ve büyük bir merakla seriye devam etmeliyim, ben kaçar.:)))
Kitap Yorumu
Hiçbir Dünyanın KızıCarissa Broadbent · Martı Yayınları · 2024720 okunma
zephyra
smut var mı?