📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanlar eleştiriliyor olsalar da bunları doğrudan hayatlarına geçirmek konusunda atılgan olamıyorlar. Kendilerine körler. Bırakın öz farkındalığa sahip olmayı, ne kendilerini seviyor ne de saygı duyuyorlar!”
“Eğer kitaplarımı birisi benden alacak olsa, bundan mahrum kaldığım için hüngür hüngür ağlarım. Kitaplarda yazılanlara bu derece bel bağlıyorum işte. Mesela bir kitap okuduğumda hemen onu saplantı haline getiriyor, benimsiyor, ona güveniyor ve hayatımın bir parçası yapıyorum.”