-Eh be kardeşim, insan hiç bilmediği birine ev der mi? Duvarlarının yıkılmaz olduğuna inanıp da öylece sırtını yaslar mı? Düşünmedin mi hiç bu adam kimdir, benim sevgimi taşır mı diye?
- Düşünemedim abi. Esasen düşünmeye de vaktim olmadı. Ben o evi zaten hiç görmemiştim daha önce. Öylece girince benim sandım. Benim olana bıraktım kendimi. Düşünebilsem aşk demezdim zaten. Sevdim derdim. Şimdi bakınca ev de duvarları da yere battı..