Bir Tesadüf Mü, Yoksa Kaderin Sessiz Dokunuşu Mu?
Yıllar sonra, hayatın akışı içinde, en beklemediğin yerde duruyorsun.
Belki bir parkta, hafif esen rüzgarın yapraklarla dans ettiği bir akşamüstü.
Ya da küçük, sakin bir kafede, kahvenin sıcaklığını hissederken.
Gözlerin aniden karşılaşıyor, bir anda zaman duruyor gibi…
Ne garip, ne tesadüf, ne de rastlantı… Bu an, yılların tüm kırgınlıklarını, özlemlerini, sorularını bir anda sessizliğe gömüyor.
İlk karşılaştığın o an, kalbin hızla atıyor, nefesin daralıyor, ellerin istemsizce titriyor.
Yılların özlemi ve belki de pişmanlığı bir arada akıyor gözlerinde.
Ama aynı zamanda bir umut, eski güzel anıların sıcaklığı, içini ısıtıyor.
Konuşmadan, bakışların her şeyi anlatıyor.
İçindeki ağırlık hafifliyor, kalbinde yeni bir umut filizleniyor.
O an, geçmiş değil; yeni bir başlangıç…
Ve orada, o anlamlı yerde, hayat yeniden bir şarkı mırıldanıyor.