Fedailer,cennet uğruna cariyeler,öğrendiklerini iyi uygulamak için Hasan Sabbah intikam için...
Kitap hakkında ne yazarsam eksik kalır .
Demem o ki kesinlikle okunması gereken bir kitap, nedenini okuyunca göreceksiniz.
Ağzına geleni söyleyip, aklına her geleni yazıp ve yapıp sonra vay efendim niyetim iyiydi benim diyerek sıyrılmaya çalışan alacağı cevaba da gücenebiliiiir , kusura da bakabiliir ...