alone

"Geride kalmanın cezasıyım -diyor- Biliyor musun, hoyratlık değil de İncelik yakıyor canımı..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yastığa başını koyduğunda başucundaki boşluğa bak. Ayrılık diyordun ya...
Susmak iyileştirmiyor yarayı Yeni yerlere varıyor eski sözler.
Hangi acıyla yaprak dökersek dökelim İnsan kendini seveceği bir dünya buluyor…
Kimse kendinden bir yere gitmiyor Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek.