Dünde yarını...

Dünde yarını...
okumak: belki mavi gökyüzünü bir çift göze sığdırmaktır...
5/10
·408 syf.··
2021 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Eylül 2021 19:58
Yunan mitolojisi ve tanrılarından uzak olan ben kitaptaki tanrıların(ki çoğu erkek) çocuklarını ve yatak mevzularını çok garipsedim. Ve çocuklarına olan tutumlarını. Kirke güneş tarısı Helios ve Perseis'in kızı. Kirke dışında üç çocukları var(spoiler vermeme adına dörtte bırakmak zorunda bırakılıyorlar). Bu ikilinin çocuklarında büyü ve cadılık özellikleri var. Kirkenin kitaptaki maceralarını okursunuz onu anlatmaya gerek yok. Tek söyleyebileceğim sonsuz hayatında ölümlülere hayran. Kusursuz vücuduna karşın yaralı vücutlar, nasırlı eller onu etkiliyor. Ve cezbediyor. Son olarakta Kirke evlat olur, kardeş olur, sevgili olur, eş olur, anne olur...Ne olursa olsun bu sevgiler ve mutluluklar sonsuz hayatında bir kum tanesi olarak kalır. Yani kirke sayılı bir ömürde sonsuz sevgi ister. (Kitap hem çok kötü, hem çok güzel. Bazı yerler askıda kalmış. Bitince merak edilen yerler çok olduğunda bir eksiklik varmış gibi oluyor. Karar vermek için okunmalı.)
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·120 syf.··
2021 20. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 17 Eylül 2021 13:04
Kitap bir öğüt kitabı. Tek tek nasihatler okunursa güzel. Fakat sürekli iyi beş şeye dair, kötü beş şeye dair, sonra iki, sonra üç gibi başlıklar olan kısa kısa pragraflar insanı bunaltıyor. Her gün iki üç öğüt okumama rağmen aklımda kalan fazla bir şey yok. Elime alıp rastgele bir sayfa çekip okuyacagımız kitaplardan. Tek tek okumalı...
PendnâmeFerîdüddin Attâr · Sufi Kitap · 20212,250 okunma

Dünde yarını...

, bir kitap okudu
5/10
·408 syf.··
4 günde okudu
·
2021 22. kitabı
Madeline Miller
8/10 · 44,4bin okunma
Bazı adamların aklının başına gelmesi için eşek gibi dayak yemeklerinin şart olması insanlığımızın trajedisi değilse nedir?
Sayfa 310·Kitabı okudu
1000Kitap
"Savaş niye çıkmıştı?" "Bakayım listeyi hatırlayabilecek miyim?" Parmaklarıyla saydı. "İntikam. Şehvet. Boş gurur. Açgözlülük. Güç. Ne unuttum? Ah, evet, gösteriş budalalığı ve alınganlık."
Sayfa 205·Kitabı okudu
1000Kitap