Kitap konu olarak çok güzel lakin resimlemesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Resimlemesi çok karmaşık yetişkinlerin bile dikkati dağılırken çocukları düşünemiyorum bile. Yardımseverliği, dostluğu, bencil olmamayı çok güzel dille anlatmış yazar. Keşke daha kısa yazsaymış çocuklar kitap dinlerken asla bu kadar uzun metinleri dinlemek istemiyorlar, dikkatleri dağılıyor ve başka şeylerle ilgileniyorlar.
Resimlemesi muhteşem. İnsanın kendini sevmesini ve farklı özellikleriyle de çok güzel olduğunu harika bir dille aktarmış çocuklara.Kesinlikle öneririm.
Mükemmel ve çok komik bir kitaptı. Şermin Yaşar anılarını komik ve akıcı bir şekilde aktarmış. Bugün nasıl bu kadar başarılı biri olduğunu çocukluğunda yaptıklarıyla daha iyi anladım. Kitabı kesinlikle öneririmm
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
Aşırı komik biri olan Şermin Yaşar'ın bu kitabını çok sevdim. O kadar çok şu anki zamandan insanların hep haklı olmasından, kendilerine vakit ayıramamasından, hep abartmalarından ve bunun sebebinden bahsetmiş. Özellikle şimdiki çocukların(bizim neslimiz de dahil) nefes dahi almadan hep ders çalışmaları, kitap okumaları, verimli vakit geçirmeleri, hep en iyileri olmaları için ailelerinin çabalarından da bahsetmiş. Bu kitabı bitirdikten sonra(ne kadar çocuk kitabı da olsa) oturup biz ne yapıyoruz neden hayatımızı böyle geçirelim ki neden herkes gibi olalım ki diye düşünüyorsunuz. Herkesin hep çocuk kalması dileğimle...