"İnkar, çok yakın olduğunuz birini kaybettiğinizde şoktan sonra gelen ilk duygudur.Ardından pişmanlık gelir .Sonra kabulleniş.En sonunda da bencillik. Artık içinden acısını atmak istersin , ona dair anılarını düşlerini kısıtlarsın, unutup kendi hayatını yaşamak istersin.Hep ordadır bilirsin ama görmezden gelirsin"