Allahım seni seviyorum. Sana kul olmayı, çıkmazdayken çaldığım tek kapının senin kapın olmasını seviyorum. İstediğim her şey için bir tek sana el açmayı, her halim için bir tek sana şükretmeyi seviyorum. Verdiğine de vermediğine de razı olmayı seviyorum.Yalnız sana tevekkül edince ferahlamayı, buyurduğun her şeye inanmanın verdiği huzuru seviyorum. Seni daha iyi tanımak için attığım her adımı, bu sevginin bir sonu olmamasını ve seni tanıdıkça daha çok sevmeyi seviyorum..
“Saadet zamanı; avluya doğru oturmuşuz, sen ve ben.
Endamımız çift, sûretimiz çift, rûhumuz tek, sen ve ben.
Bulandıran palavralardan âzâde, gamsız bir keyif, sen ve ben.”