duâ etmek de bir nimet.. çok büyük bir nimet. kalbin kırılınca, bir şeye mutlu olunca, güzel beklentiler içinde olunca, musibetler başındayken yine Rahmân olanın kapısında bulmak kendini. ilk O'nunla teselli bulmak ve içini dökmek. böyle olana ne mutlu şükredilesi bir nimet.